Kot lastnik podjetja Shopify ste že zagotovo razmišljali o tem, da bi na neki točki povečali svoj doseg in svoje izdelke ali storitve ponujali v tujini. Konec koncev bo to skoraj zagotovo povečalo vašo prodajo.

Zakaj je tako ključno imeti večjezične možnosti?

Za začetek morate povečati svoj profil in privabiti čim več obiskovalcev. Zato je indeksiranje Googla in drugih iskalnikov tako pomembno – če se želite mednarodno širiti, je iskanje v več jezikih ključnega pomena.

Če želite kar najbolje izkoristiti večjezičnost, morate upoštevati glavne tehnične predpogoje. Ne boste prikazani v rezultatih iskanja, če vaša spletna trgovina ni v jeziku, v katerem išče vaša potencialna stranka… To pomeni, da vas ne bodo mogli najti!

Ali Shopify ponuja večjezične možnosti?

Čeprav Shopify ne ponuja domače rešitve za večjezičnost vašega podjetja, obstajajo različne rešitve za dodajanje različnih jezikov v vašo trgovino.

1. možnost: Ustvarjanje več trgovin

Možno se je ujeti v skušnjavi, da bi preprosto ustvarili dodatne trgovine. Težava je, da je vzdrževanje in upravljanje izjemno težko – ne le v smislu operativnih stroškov in posodobitve več spletnih mest z novimi izdelki in spremembami, ampak tudi v smislu upravljanja zalog.

To niti ne obravnava vprašanja, kako boste prevedli to novo spletno stran; morali boste prevesti vse materiale in izdelke v vaši trgovini Shopify.

2 možnost: Uporaba večjezične teme Shopify

Ko gre za razvoj večjezične trgovine Shopify, je pogosta predpostavka, da morate izbrati samo temo, ki je pripravljena za več jezikov in ima preklopnik jezika. To sploh ne drži. Na prvi pogled se morda zdi pametna ideja, vendar imajo številne od teh tem omejeno funkcionalnost, nekatere pa vam samo omogočajo prevajanje vsebine vaše trgovine, ne pa blagajne ali kakršnih koli sistemskih sporočil.

Vključeno je tudi veliko ročnega dela. Morali boste prevesti navadno besedilo, HTML in biti še posebej previdni pri prevajanju katerega koli jezika za predloge v vaši trgovini. Čeprav je uporaba večjezične teme Shopify možna, so lahko ročne pomanjkljivosti, ki jih prinaša, precej neprijetne – to še posebej velja za ljudi, ki so že zgradili trgovino in morajo zdaj spremeniti predloge.

3. možnost: Uporaba večjezične aplikacije Shopify

Uporaba večjezičnega prevajalskega programa je najpreprostejši in najbolj celovit pristop k prevajanju vaše trgovine Shopify. Ni vam treba kopirati celotne trgovine Shopify, niti večjezične teme.

S programsko opremo, kot je Weglot, lahko v trgovino preprosto dodate različne jezike. Z Weglotom lahko v nekaj minutah v svojo trgovino dodate na stotine jezikov. Ne samo, da zazna in takoj prevede vaše celotno spletno mesto Shopify, ampak tudi upravlja večjezični SEO vaše novo prevedene trgovine.

To je to!

Če želite resnično zadovoljiti pričakovanja kupcev v tujini in posledično povečati prodajo, se splača razmisliti o izgradnji večjezične trgovine.

Bistveno je, da vložite čas in denar v visokokakovostne prevajalske storitve. Tako boste na tekočem s sodobnimi poslovnimi praksami. Pri K&J Translations smo tu, da vam pomagamo zagotoviti najbolj kakovostne prevode, s čimer vaše podjetje popeljemo na višjo raven.

Če imate vprašanja, vam z veseljem odgovorimo na e-naslovu info@kjtranslations.si ali na številki 030 349 700.