Ne glede na to, ali ste svetovno podjetje ali si to želite postati, morate najti sredstva za pomoč strankam v njihovem maternem jeziku. Večjezični center za pomoč je lahko koristen vir samopostrežbe. Vaše stranke bodo lahko dobile potrebne odgovore, preden se obrnejo na vašo ekipo za podporo strankam. Večjezični center za pomoč lahko vašim agentom za podporo omogoči tudi okrepitev in jim olajša zagotavljanje stalnih osebnih storitev.

Navodila:

1. Ustvarite račun Weglot. Tu boste spremljali vse svoje prevode.

2. Vnesite izvirni in prevedeni jezik.

Po preverjanju pristnosti e -pošte boste preusmerjeni na stran za prijavo v Weglot.

POMEMBNO: V razdelku Druga možna integracija na dnu strani izberite »Uporabi integracijo JavaScript«.

Določite izvirni jezik svojega spletnega mesta (jezik, v katerem je bil ustanovljen vaš Zendesk center za pomoč) in nato jezik (-e), v katerega ga želite prevesti.

3. Kopirajte pridobljeno JavaScript kodo.

Preprosto kopirajte kode in jo prilepite v Zendesk administrator.

4. Pojdite na razdelek »Vodnik« v svojem računu.

Na nadzorni plošči Zendesk pojdite na možnost »Vodnik«.

5. V spustnem meniju izberite »Oblikovanje po meri«.

V stranski vrstici kliknite gumb »Oblikovanje po meri«.

6. Ogled teme

Izberite »Ogled teme« tako, da premaknete kazalec miške nad temo, ki je zdaj aktivna v vašem Zendesk Vodniku.

7. V spustnem meniju izberite »Uredi kodo«.

8. Odprite datoteko »document head.hbs« in nanj dva krat kliknite.

9. Weglot kodo prilepite v polje.

10. V spustnem meniju izberite »Objavi«.

To je to!

Zdaj bi morali po ponovnem nalaganju videti Weglot gumb za preklop jezika v spodnjem desnem kotu vašega Zendesk centra za pomoč. Vaš Zendesk center za podporo je zdaj večjezičen!

V svojem računu Weglot lahko zdaj ročno preverite in spremenite svoje prevode. Če želite spremeniti svoje prevode ali povabiti člane skupine v svoj projekt, pojdite na nadzorno ploščo Weglot.

Bistveno je, da vložite čas in denar v visokokakovostne prevajalske storitve. Tako boste na tekočem s sodobnimi poslovnimi praksami. Pri K&J Translations smo tu, da vam pomagamo zagotoviti najbolj kakovostne prevode, s čimer vaše podjetje popeljemo na višjo raven.

Če imate vprašanja, vam z veseljem odgovorimo na e-naslovu info@kjtranslations.si ali na številki 030 349 700.