Pomembno prelomnico tako za delavca kot tudi delodajalca predstavlja odpoved pogodbe o zaposlitvi. Odpovedi ureja Zakon o delovnih razmerjih in so lahko redne, izredne ali sporazumne. Pri pisanju takšnega dopisa je izjemno pomembno, da poznate zakonske predpise s tega področja in da ste dobro seznanjeni s tem, kar je napisano v vaši (kolektivni) pogodbi. Ključna je tudi seznanjenost z odpovednimi roki.
Branje članka vam bo vzelo približno 2 minuti.
Sestavni deli odpovedi
Ker je odpoved uradno pismo, se pri pisanju zgledujemo po obliki uradnega pisma.
V glavi pisma so podatki o tvorcu, kraj in datum ter podatki o naslovniku; v jedru je zadeva, na primer: redna/izredna odpoved delovnega razmerja, vsebina, v kateri so navedeni podatki o tvorcu, sklic na 82. člen ZDR-1, poved: (izredno) odpovedujem pogodbo o zaposlitvi, sklenjeno dne ….. Če gre za izredno odpoved, je treba navesti še razlog. V zaključku je napisano tiskano ime ter priimek ter lastnoročni podpis.
Primer odpovednega pisma
Koristni nasveti pri pisanju odpovednega pisma
- V primeru odpovedi delovnega razmerja se morate o pogojih in dolžnostih nujno pozanimati pred podpisom pogodbe.
- Če so členi pogodbe napisani dvomljivo, se o njih pogovorite z bodočim delodajalcem.
- Čeprav odpoved pomeni prenehanje sodelovanja z delodajalcem, z njim skušajte ohraniti dobre odnose.
- Prenehanje delovnega razmerja naj bo miroljubno, kompromisno.
- Odpoved vročite pravim ljudem in pravočasno.
- Ob vročitvi odpovedi lahko za delodajalca napišete posebno pismo, v katerem se zahvalite za izkušnje in priložnosti, ki vam jih je omogočal. Zaželite mu uspešno delo še naprej, lepo ga pozdravite in se na koncu podpišite.
Leave A Comment