Ker povpraševanje po izdelkih ali storitvah na čezmorskih trgih narašča in se pojavljajo nove poslovne potrebe, se lahko rastoča podjetja soočijo z možnostjo globalne širitve. To je naravno napredovanje, ki lahko, če se izvede pravilno in ob pravem času, prinese znatne koristi.

Ste razmišljali o tem, da bi svoje podjetje razširili na svetovni ravni? Ali želite razumeti prednosti in slabosti mednarodne širitve svojega poslovanja? Najprej je treba razmisliti o prednostih in slabostih mednarodne širitve.

Če je globalna širitev vaš naslednji korak, je prvi korak izvajanje raziskav. Načrtovanje globalne širitve lahko pomeni razliko med uspehom in neuspehom. Preden začnete ustanavljati podjetja in zaposlovati zaposlene v tujini, morate najprej razumeti nov trg, na katerega se nameravate širiti.

Kljub prednostim širitve se bo vsako podjetje soočilo z nekaterimi težavami pri vstopu na tuje trge. Nekatere slabosti globalizacije podjetja vključujejo naslednje:

• Zaostritev predpisov o priseljevanju

Naloga ustanovitve podružnice in dodelitve osebja je lahko zastrašujoča glede na pravila priseljevanja za dolgoročne delavce. Pričakujte temeljito vladno revizijo registracije podjetja, kot tudi delovna dovoljenja za morebitno dodeljeno vodstvo ali zaposlene.

• Kulturne in jezikovne ovire

Večina regionalnih trgov, kot sta EU ali jugovzhodna Azija, ima še vedno kulturne in jezikovne ovire med državami ter različne poslovne norme, ki jih mnogi ljudje ne poznajo.

• Stroški in predpisi ustanavljanja

Podjetja, ki ustanavljajo lastno proizvodno podružnico, se bodo soočila s precejšnjimi in dolgotrajnimi izzivi registracije in ustanovitve, če ne bodo zaprosila za strokovno pomoč.

• Storitve prenesene na zunanje izvajalce

Ker je ustanovitev podružnice izključno za podporo strankam težavna, številna podjetja prenesejo klicne centre na zunanje izvajalce, vendar s tem izgubijo nekaj individualizirane pozornosti, ki jo zagotavljajo izkušeni zaposleni.

• Zahteve za kapitalizacijo in lastništvo

Nekatere države določajo omejitve kapitalizacije mednarodnih podjetij, ZAE pa zahtevajo vsaj 51-odstotno lokalno lastništvo katerega koli podjetja (razen v prostotrgovinskih conah).

• Tveganje skladnosti

Prodor na nove trge je lahko težaven. Ob vstopu na nov trg se mora družba prilagoditi in poslovati v skladu z lokalnimi normativi. Ta pravila se lahko bistveno razlikujejo od pravil v vaši matični državi. Zato je ključnega pomena, da začnete s pravimi strokovnjaki, ki vam lahko pomagajo ostati skladni in izvajati ustrezne poslovne postopke v zvezi z lokalizacijo in optimizacijo SEO.

Za na konec…

Preden svoje podjetje popeljete na naslednjo raven, je ključnega pomena razumeti prednosti in slabosti mednarodne širitve. Globalni prehod odpira obilo priložnosti, vendar ima, kot smo videli, tudi vrsto pomanjkljivosti. Ena od možnosti je mednarodna širitev brez ustanovitve podjetja. Ta metoda odpravlja vse nevšečnosti, hkrati pa zagotavlja vse prednosti.

Nenazadnje, pri tehtanju prednosti in slabosti ustanavljanja podjetja se ne bojte poiskati nasvetov poslovnih strokovnjakov in razmisliti o rešitvah, kot je zavarovanje poslovnega kredita, ki bi pripomogle k spodbujanju rasti prodaje in zaščiti vašega podjetja pred izgubo, če se zgodi kaj nepričakovanega.

S K&J Translations, pozaibite na ugibanja kar se tiče mednarodne širitve vašega podjetja. Če potrebujete pomoč pri prehodu vašega podjetja na tuji trg, nas kontaktirajte in naša ekipa usposobljenih strokovnjakov bo poskrbela za nemoten prehod.