Imate stranke v več kot eni državi? Ali kateri od vaših potrošniških segmentov govori več kot en jezik? Če vaše podjetje prodaja izdelke po vsem svetu, imate najverjetneje spletno stran – in najverjetneje želite, da ta spletna stran deluje na vseh vaših ciljnih trgih. S temi mednarodnimi SEO strategijami lahko pridobite več obiskovalcev, razširite svojo globalno prisotnost in bolje služite svojim potrošnikom z uporabo najboljših praks na vašem spletnem mestu.

Kaj točno je mednoradni SEO?

Tuji SEO je podmnožica SEO, ki se osredotoča na optimizacijo mednarodnih spletnih strani, tako da lahko iskalniki določijo državo in jezik, na katerega je ciljno usmerjena vaša spletna stran. Informacije lahko usmerite na obiskovalce po vsem svetu z uporabo geo-ciljnih oznak, oznak hreflang in drugih lokalizacijskih signalov.

Preglejmo tri ključne korake za vzpostavitev mednarodnega SEO na vaši spletni strani:

1. korak: Določite vrsto mednarodne vsebine, ki jo boste ponudili

Ali želite izboljšati rezultate iskanja glede na jezik, lokacijo ali oboje?

Nekatera spletna mesta se odločajo za poudarek na jeziku, kot je Facebookova domača stran, ki obiskovalcem omogoča, da izberejo želeni jezik. Air Canada uporablja pojavno okno, ki nekaterim uporabnikom omogoča izbiro jezika in države, nato pa jih usmeri na določen URL, ki temelji na njihovi izbiri. Vsebine lahko ciljate tudi po državah IN jezikih, kot to počne eBay z različnimi tržnicami, ki so na voljo v 23 različnih lokalnih jezikih.

Kot lahko vidite, se spekter vsebine razteza od zgolj prevajanja vaših angleških informacij v dodatne jezike do ustvarjanja popolnoma prilagojenih doživetij, kot je eBay. Ko se boste odločili, katero mednarodno gradivo boste ponudili, boste morali ugotoviti, kako urediti svojo spletno stran za mednarodni SEO.

2. korak: Ustvarite globalno seo prijazno strukturo URL 

Google uporablja vašo strukturo URL-jev, da določi, katere vaše strani naj prikaže iskanju v različnih državah. To je vrsta geografskega ciljanja, ki se osredotoča na lokacijo. Večina podjetij bodisi ustvari novo spletno stran za vsako ciljno državo bodisi doda podimenik svoji obstoječi spletni strani. Na izbrano tehniko bodo močno vplivali viri, ki jih imate na voljo za njeno ustvarjanje in vzdrževanje.

3. korak: Uporabite Hreflang oznake za ciljne jezike

Hreflang oznake so deli kode, ki se uporabljajo na spletnih straneh, ki vključujejo vsebino v različnih jezikih. Iskalnikom pomagajo pri ujemanju ustreznega jezika z uporabnikom. Francoski govorci si bodo na primer raje ogledali vašo francosko vsebino kot angleško ali italijansko vsebino.

Kako Google določi, kateri jezik ima uporabnik najraje? Seveda so besede, ki jih vnese iskalec, pomembni indikatorji. Po drugi strani Google tudi upošteva podatke, kot so uporabnikove nastavitve, zgodovina iskanja, lokacija in Googlova domena, ki jo uporablja (na primer Google.com ali Google.de).

Ko ponujate prevode vaše vsebine v podimenikih ali poddomenah, vam oznaka hreflang pride prav. Medtem ko lahko iskalniki običajno zaznajo jezik strani brez uporabe oznak hreflang, oznake pomagajo ohraniti različne različice strani, ki ne tekmujejo v rezultatih iskanja. Zaradi signala iz kode države oznake hreflang niso potrebne pri uporabi različnih domen (ccTLD).

Prvi korak v mednarodnem SEO je razumeti, kako najbolje služiti svojim strankam in nato narediti korake za prilagajanje vsebine in iskalne izkušnje njihovim zahtevam. Z uporabo zgoraj opisanih tehnik lahko začnete delati na mednarodnem SEO, da optimizirate svoje spletno mesto za gledalce v različnih državah ali ki govorijo različne jezike.

Na srečo vam lahko prevajalske storitve pomagajo premagati te ovire, pri K&J Translations pa smo tukaj, da vam pomagamo! Z veseljem vam bomo pomagali na vaši poslovni poti, saj smo strokovnjaki na področju marketinških strategij, poleg rednih prevajalskih storitev pa vam nudimo tudi prevajanje vsebin SEO.