Ničesar ne bomo zgrešili, če rečemo, da Amazon danes prevladuje v spletni prodaji. Z 11 prodajnimi mesti, ki so razširjeni po vsej Severni Ameriki, Evropi in Aziji, ter kupci v 180-ih in več državah, je velikan spletne trgovine, ki povezuje potrošnike po vsem svetu.

Malo je verjetno, da vam bo omejitev prodaje vaših izdelkov in storitev zgolj na domači trg prineslo bistveno rast trgovine. Za še uspešnejše poslovanje je zato potrebno razširiti prodajo na svetovne trge, pri čemer lahko uporabite tudi Amazon. Če nameravate uporabiti Amazon, pa boste morali pozornost nameniti tudi prevajanju svojih vnosov na spletu, zato smo vam pripravili pet korakov, kako najbolj enostavno prodajati na Amazonu.

1. Naredite si dober seznam izdelkov in storitev

Ne glede na to, za katero področje prevajanja gre, je izjemno pomembno kako boste pripravili vsebino, zato je pomembno, da imate pripravljene kakovostne sezname izdelkov. Ker je kakovost prevoda močno odvisna od tega, kaj boste vnesli, se prepričajte, da so vse potrebne informacije za kupca dobro napisane in predstavljene že v izvornem jeziku.

2. Izberite trg, na katerem boste poslovali

Amazon deluje trenutno na 11 spletnih trgih, kar vam omogoča, da lahko svoje poslovanje širite na različne svetovne trge. Ne glede na to, ali boste prodajali v Nemčiji ali na Japonskem, to predstavlja edinstvene izzive. Še pred tem pa se boste seveda morali pozanimati, kateri trg je najbolj primeren za vaše podjetje.

To boste najlažje ugotovili, če si boste odgovorili na naslednja vprašanja:

  • Kakšna je lokalna konkurenca na trgu?
  • Ali obstajajo specifikacije izdelkov, ki bi lahko vplivale na prodajo?
  • Ali so vaši izdelki v skladu z vsemi davki in pravnimi predpisi?

3. Izberite izdelke, ki jih želite prodajati

Najbolj osnovni pristop bi bil, da bi vse svoje najbolj prodajane izdelke prevedli za določen domači trg, vendar je vprašanje, če bi bil takšen pristop uspešen tudi na trgih v drugih državah. Pri izbiri izdelkov za svetovne trge, je zato potrebno upoštevati številne dejavnike, kot so na primer kultura, podnebje ali demografski dejavniki, ki lahko bistveno pripomorejo k povpraševanju po vaših izdelkih.

Priporočamo vam, da najprej razmislite o prevajanju zgolj majhne skupine izdelkov iz svojega kataloga, s čimer se boste izognili prevelikemu vlaganju.

4. Lokalizirajte ponudbo

Ko finalizirate svoje vnose in se odločate katere izdelke boste prodajali, je pomembno, da dobite kakovostne prevode. Uporaba pravih besed pomeni, da ko bodo uporabniki le te iskali po lokalnih izrazih, se bodo te pojavljale v rezultatih iskanja.

Na primer, v Veliki Britaniji se športni copati imenujejo »trainers«, medtem ko pa v ZDA za njih najdemo izraz »sneakers«. Če boste kot kupec za iskanje po spletu uporabili druge besede, morda nikoli ne boste našli vaših izdelkov, kar pomeni, da boste pri prodaji ogromno izgubili. Terminologija pa ni edina, na katero morate biti pozorni. Ne pozabite upoštevati tudi standarde velikosti svojih izdelkov, ki morajo biti za kupce na določenem trgu smiselno izbrane.

Bistveno je, da svojim kupcem po svetu omogočite, da čim lažje najdejo vaše izdelke in vse potrebne informacije, da opravijo nakup.

5. Obseg ponudbe

Sedaj, ko prodajate tudi na mednarodnem trgu, je čas, da natančno prilagodite tudi svoj pristop, ki temelji na učenju. Pozorno prisluhnite in bodite pozorni na vse aktivnosti svojih kupcev oziroma strank. Glede na uspešnost poslovanja, se vam bo morda zdela smiselna širitev na druge trge ali pa prodaja večjega števila izdelkov na obstoječem trgu.

Prodaja na Amazonu je odličen način za prodajo izdelkov kupcem v drugih državah, zato boste s prevajanjem vaših katalogov izdelkov v različne jezike bistveno povečali potencial svoje trgovine. Pri tem je ključnega pomena kakovost prevodov, za kar vam priporočamo, da si izberete kakovostno prevajalsko agencijo, ki ji zaupate, in bo upoštevala vse kulturne razlike, ki vplivajo na prevajanje vaše vsebine.