Poznavanje jezikov predstavlja izjemno pomemben vidik mednarodnega poslovanja. Zato podjetja med širjenjem na svetovne trge potrebujejo zanesljivega poslovnega partnerja, ki ga pogosto najdejo v prevajalcih in prevajalskih agencijah.
Prevajalske agencije lahko zelo hitro opazijo, kakšen je trend povpraševanja po prevajalskih storitvah. Na podlagi tega imamo na voljo tudi jasne podatke o tem, kateri jeziki so najpogosteje prevajani in kakšni so trendi na prevajalskem področju v poslovnem svetu.
Branje članka vam bo vzelo približno 3 minute.
Francoščina
Številne prevajalske agencije so zaznale konstantno povečevanje povpraševanja po prevajalskih storitvah v francoščini. Zgodovinsko gledano ima francoski trg že od nekdaj zelo močno vez z britanskim gospodarstvom, ki se še danes med drugim odraža tudi v večjem povpraševanju prevajalskih storitvah za ta jezikovni par, torej prevajanje iz angleščine v francoščino ter obratno. To velja tako za britanska podjetja, ki ciljajo na francoske trge, kot tudi v primeru francoskih podjetij, ki vstopajo na britanski trg in potrebujejo strokovne prevode.
Nemščina
Nemčija je danes eden največjih poslovnih partnerjev v Evropi, ki v številu uvoza in izvoza presega celo Francijo. Povpraševanje po nemških prevodih se je tako bistveno povečalo v številnih sektorjih in vejah industrije, še posebej pa na tehničnem in medicinskem področju. Poleg tega je nemščina tudi eden glavnih jezikov v Švici, ki je prav tako močan poslovni partner Velike Britanije.
Španščina
Španija je že od nekdaj pomemben poslovni partner Velike Britanije. Čeprav se je poslovanje med obema državama v zadnjih letih nekoliko upočasnilo oziroma zmanjšalo, pa je še vedno na zelo visokem nivoju. Vendar pa španščina ni specifična le za Španijo, ampak se njena narečja in različice govorijo tudi v mnogih drugih državah, še posebej v Južni Ameriki, kjer je povpraševanje po prevajanju zelo veliko.
Mandarinščina
Kot ena najhitreje rastočih svetovnih ekonomij je Kitajska s svojim velikim številom potrošnikov in potencialnih kupcev pomemben ciljni trg za mnoga britanska podjetja. Mandarinščino kot prvi jezik govori več kot milijarda ljudi, zato je v poslovnem svetu in industriji po njem zelo veliko povpraševanje. Predvsem v zadnjem času je opazno povečano zanimanje v mnogih poslovnih sektorjih, ki se bo po vsej verjetnosti še nadaljevalo.
Arabščina
Arabščina se uporablja kot prvi jezik v številnih naraščajočih tujih trgih v Afriki in na Bližnjem Vzhodu, zato je zelo pomemben jezik v poslovnem svetu. Čeprav je bila v preteklosti pogosto spregledana, pa je britansko gospodarstvo vedno bolj usmerjeno v izvoz in uvoz ter trgovanje z arabsko govorečimi potrošniki in partnerji, zato je popolnoma jasno, kako pomembne so prevajalske storitve na tem trgu.
Novi jezikovni trendi na področju prevajanja
Povečano povpraševanje je po novem tudi po prevajanju jezikovnih kombinacij, ki do zdaj niso bile tako pogoste. Osrednja Evropa je najhitreje rastoča regija na stari celini, zato je v več pogledih privlačna za poslovanje. Države kot Poljska, Madžarska, Slovaška ali Češka imajo stopnjo rasti BDP blizu 4%, kar je dober pokazatelj, kako močni so ti gospodarski trgi. Bistveno je tudi dejstvo, da ti trgi niso tako nasičeni, kot so na primer Velika Britanija, Francija ali Nemčija, zato imajo še veliko prostora za širitev. Posledično je povpraševanje po poljskih, madžarskih, slovaških in čeških prevodih vedno večje in pričakujemo, da se bo ta trend še nadaljeval.
Glede na gibanje svetovnega gospodarstva pričakujemo, da se bo tudi povpraševanje po prevajalskih storitvah temu primerno prilagajalo. Ker pa so kakovostne prevajalske storitve ključne za uspešno poslovanje, je zelo pomembno, da imajo podjetja kakovostnega prevajalskega partnerja, na katerega se lahko zanesejo na vsakodnevni bazi pri navadnih prevodih ter pri velikih večjezičnih projektih ob širjenju na nove trge.
V primeru, če iščete kakovostnega prevajalskega partnerja, ki se bo lahko prilagodil vašim posebnim poslovnim potrebam, nas kontaktirajte in se pogovorimo o možnostih sodelovanja.
Leave A Comment