Kako dolgo objavo in kakšen stil bomo uporabili, ko pripravljamo oglas za prosto delovno mesto, ni točno določeno. Najpomembneje je, da morajo oglasi upoštevati smernice, s katerimi bomo lahko privabili prave kandidate v svoje podjetje.
Branje članka vam bo vzelo približno 2 minuti.
Mamljiv naslov
Najboljši način, s katerim bomo privabili ogromno kandidatov, je ta, da oglasu nadenemo prepričljiv in mamljiv naslov. Tak, ki ga bodo iskalci zaposlitve hitro opazili in ki vsebuje prave ključne besede.
Oglas mora biti dobro strukturiran
Čeprav ni strogo določene oblike, kako naj izgleda oglas za prosto delovno mesto, je dobro, da vključimo naslednje elemente:
- Kratek uvod
Kratek opis podjetja oziroma kaj podjetje počne, saj bo tako lahko iskalec zaposlitve takoj videl, ali je podjetje zanimivo zanj ali ne. Če ga bo predstavitev podjetja pritegnila, bo gotovo nadaljeval z branjem.
- Opis delovnih nalog
Našteti je potrebno med 3 in 7 glavnih opravil, ki jih bo moral zaposleni kandidat opravljati. Naloge je dobro povezati z glavnimi cilji podjetja, tako da lahko kandidat dobi občutek, kako je delovno mesto pomembno za podjetje. Napišemo lahko na primer: »Razvijanje strategije za marketing za povečanje prodaje in za ohranjanje obstoječih strank.« Seveda oglas ne zahteva popolnega opisa delovnega mesta in zato ni potrebno natančno opisovati vseh zahtevanih del. Vendar pa moramo izraziti vsaj nekatera, da privabimo primerne kandidate.
- Opis primernega kandidata
Katera znanja in sposobnosti mora imeti idealni kandidat? Pri naštevanju je potrebno razmisliti, kaj je resnično pomembno in za dobro delovanje podjetja. Če želimo dobiti ogromno prijav, je dobro dati manj specifične zahteve. Če pa želimo le malo, a visoko usposobljenih kandidatov, je priporočljivo, našteti veliko kriterijev, ki jih mora izpolnjevati kandidat.
- Ugodnosti podjetja
Kandidate lahko privabimo tudi tako, da jasno predstavimo vse ugodnosti, ki jih imajo zaposleni v podjetju. Dobro je pomisliti, s čim bomo privabili dobre kandidate. Kaj je torej tisto, kar jih bo prepričalo, da se prijavijo na naš razpis in ne v konkurenčno podjetje? Ugodnosti niso vedno le finančne. Pomisliti je treba na fleksibilen delovni čas, delo od doma, delovna oprema, izobraževanja, prevoz na delovno mesto …
- Sedež podjetja/sedež delovnega mesta
Če želimo v svoje vrste kandidate privabiti tudi z dobrimi delovnimi pogoji, lahko opišete dobro opremljeno novo pisarno. Dobre povezave mestnega prometa, predel, lokacija …
Kje je delovno mesto locirano, je velikokrat ravno tako pomembno kot vloga zaposlenega v podjetju.
- S čim se podjetje ukvarja
Če ime podjetja še ni dobro poznano, je koristno podati opis delovnega področja. Bolje kot kopiranje podatkov iz spletne strani podjetja je povezati informacije z vlogo zaposlenega v podjetju.
Če želimo, da se kandidat tudi sam malce pozanima, kaj delamo, pa ni dobro navesti preveč informacij, s katerimi bi mu razkrili vse svoje projekte.
- Kako naj se kandidat prijavi
Če bo kandidatu naša predstavitev všeč, mora pridobiti informacijo, kako naj se prijavi na prosto delovno mesto. Velikokrat je poleg spletnih oglasov gumb »oddaj svojo prijavo«. Seveda je vedno priporočljivo dati naslov e-pošte in telefonsko številko, na katero se lahko kandidati obrnejo z vprašanji.
Še nekaj koristnih nasvetov
Pisanje oglasa za delo si lahko predstavljamo kot trgovino, kjer so prodajni artikli delo in kandidati stranke trgovine. Da lahko privabimo stranke, potrebujemo mamljive produkte, ki jih bodo kupci z veseljem kupili. Tako lahko pomislimo tudi na lastne želje, ko »nakupujemo«. Kaj bi nam bilo všeč kot kandidatu? Kateri izdelek bi z veseljem kupili?
Velikokrat so oglasi za prosto delovno mesto napisani tako, kot bi delavec delal uslugo kandidatom, ker jih bo zaposlil. Tak oglas ne izraža dobrodošlice in kandidati ne bodo začutili, da je naše podjetje prijetno.
Oglas za delo vsekakor ne sme biti predolg. Dolgi oglasi dajejo vtis zadušljivega delovnega mesta. Seveda pa so preveč zabavni oglasi lahko tudi izraz neprofesionalnega dela.
Priporočljivo je pisati v drugi osebi ednine, saj se tako obračaš direktno na bralca oglasa.
Ravno tako se odsvetuje kopiranje istih oglasov za delo za različna delovna mesta. Dober delodajalec in vodja si namreč želi zaposliti zanimive in talentirane osebe, ki imajo svoje osebne lastnosti in vrline in ne kloniranih robotov.
Leave A Comment